سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اوقات شرعی
خداوند، دنیا را به کسی که دوست داردو کسی که دوست ندارد، می دهد؛ امّا دین را جز به کسی که دوست دارد، نمی دهد . پس خداوند به هرکه دین داده، دوستش داشته است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: دوشنبه 103 تیر 11
انفجار باتری تلفن همراه یک مرد نیوزلندی در نیمه‌های شب و به هنگام شارژ شدن، دومین حادثه انفجار باتری تلفن همراه گزارش شده در هفته‌ی جاری را رقم زد.

به گزارش سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صاحب این تلفن همراه نیمه شب با شنیدن صدای انفجار بیدار شد و مشاهده کرد که تلفن همراهش در حال سوختن است.

این تلفن توسط نوکیا ساخته شده و این شرکت از صاحب آن درخواست کرد تا باتری و شارژر را برای تحقیقات به این شرکت برگرداند.

نوکیا در ماه آگوست با انتشار بیانیه‌ای در مورد باتری‌های تقلبی در برخی از تلفن‌های خود هشدار داده و اعلام کرد که 46 میلیون باتری BL-5C با مارک نوکیا معیوب بوده و ممکن است به هنگام شارژ شدن بیش از حد داغ شود و نسبت به تعویض آن‌ها برای مصرف‌کنندگانی که نگران این مساله هستند هشدار داده بود.

نوکیا در آن زمان برای جمع‌آوری باتری‌ها فراخوان نداد اما اعلام کرد حادثه تنها به 100 مورد از 46 میلیون باتری محدود بوده است؛ این باتری‌ها توسط شرکت ژاپنی ماتسوشیتا ساخته شده و در شمار زیادی از گوشی‌های نوکیا به فروش رفتند.

نوکیا هنوز اعلام نکرده چه نوع باتری در گوشی تلفن همراه این مرد نیوزلندی به کار رفته بود؛ همچنین روز چهارشنبه، پلیس کره‌ی جنوبی اعلام کرده بود که یک کارمند به دلیل انفجار تلفن همراه در جیب خود کشته شده است و تلفن وی ساخت ال جی الکترونیکس بوده است.
 نوشته شده توسط وحید قویدل در شنبه 86/9/10 و ساعت 3:2 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
نرم افزارهای ضدویروس
[عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا